- De eerste 2 evenementen waren een grote flop! Daar hebben we van geleerd.

- De dorps BBQ was erg gezellig. Wat wel een beetje tegen viel is dat de Hekelingse bewoners moeilijk zijn te activeren voor een evenement  en mede daardoor de organisatie kosten  redelijk hoog uitpakken. Denk aan lege kosten, huur van kramen, huur van toiletten enz

- De ladiesnight was gezellig. Helaas was de opkomst minimaal. We waren tevreden met het behaalde resultaat en hebben daarna besproken hoe het groter op te zetten en meer mensen binnen zien te krijgen.

- Hutten timmermiddag  was ook een leuk initiatief en was bijzonder leuk om te doen!! Helaas regende het behoorlijk maar hadden we toch een paar echte bikkels die er niks om gaven als het regende! Er is tenslotte meer tussen hemel en aarde als een spelcomputer.

- Ook op verzoek van een Hekelingse oma hebben we clown Kim laten komen en de kinderen hebben zich super vermaakt.

- Halloween is voor ons als bestuur een heel nieuw iets, tja hoe zetten we dat nou eens op dachten wij! Goede raad kwam al gauw bij enthousiaste bewoners op de Emmalaan. We hebben dus een super leuke avond  neer kunnen zetten. Met hulp van de gemeente kwam er een tent in de speeltuin wat ons begin en startpunt. We hebben i.s.m. de bewoners van de  Emmalaan, Lede, Jan Hoogstadlaan, Smidsweg een super gezellige Halloween kunnen organiseren. Heel veel mensen hadden hun tuin omgetoverd tot een spookhuis, maar vergeet zeker niet de kleding en de schmink van de bewoners. Onze dank is ZEER groot hiervoor.  Wat voor ons als organisatie vooral spannend was is de opkomst en deze was super!!! De muziek was eng, de straat donker, de kettingzaag schrikwekkend, het snoepgoed zoet en suikerspinnen voorradig!

- Sinterklaas kwam ook naar Hekelingen. Daar de stoomboot niet verder kon omdat de kolen op waren werd er bij scouting in Hellevoetsluis een boot geleend die vervoerd kon worden op de auto ambulance van een autoschade bedrijf. Onder begeleiding van een pietenband werd Sint en zijn pieten op de boot door het dorp gereden  en samen met de kindertjes naar het dorpshuis voor een druk feest!

- De kerstmarkt was ook een enorm succes!! Heel veel leuke kraampjes maar ook zeer zeker de drukke opkomst! We hadden al een voordeel dat het weer ontzettend  mee zat. Met een hapje, een drankje en muziek was het een zeer geslaagde kerstmarkt voor ons!! Wij hebben genoten in alle opzichten.

Iedereen super bedankt!!